wtorek, 31 marca 2015

Bydgoskie Bezdomniaki - po raz drugi

Po raz drugi odwiedziłam schronisko dla zwierząt znajdujące się na Osowej Górze w Bydgoszczy. Tym razem nie poszłam tam w celu robienia zdjęć (chociaż zrobiłam ich dość sporo), ale po to by wyjść na spacer z jednym z psów. 



Polecam jeździć tam lub do innych schronisk, jeśli jest taka możliwość i pójść na spacer z pieskiem. To nie  tylko frajda dla psa, który siedzi całe dnie w boksie z kilkorgiem innych, ale także dla Nas - ludzi, którzy zamiast siedzieć w domu, mogą wyjść z domu na spacer właśnie z takim pieskiem. :) Osobiście spodobała mi się taka forma spędzania wolnego czasu... no i dzięki temu mam poczucie, że chociaż coś robię dla tych biednych zwierząt. :) 


To była Wiki - psinka, z którą byłam na spacerku. 
Oprócz zrobienia zdjęć Wiki, zrobiłam również innym bezdomniakom. Tym razem były to koty. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz