czwartek, 5 stycznia 2017

Podsumowanie 2016

Czas na zdjęciowe podsumowanie roku 2016. Zazwyczaj nie robię tego, ale ten rok był dla mnie bardzo ważny jeśli chodzi o  fotografię.


  • Stworzenie domowego studia fotograficznego  z pomocą najbliższych.
  • Dużo sesji portretowych w studio
  • Zdjęcia z Pyrkonu - mojego pierwszego w życiu konwentu 
  • Zdjęcia z podróży - Poznań, Biskupin, Samociążek
  • Zdjęcia na poprawinach - pierwszy raz jako fotograf na uroczystości
  • Zdjęcia z meczu footballu amerykańskiego Bydgoszcz Archers-Angels Toruń
  • Sporo sesji rodzinnych w plenerze i w studio 
  • Zdjęcia do dyplomu
  • Zajęłam 1. miejsce w konkursie fotograficznym "Dziedzictwo kulturowe regionu Kujawsko-pomorskiego"
  •  Zostałam doceniona na stronie radia Eska, gdzie były wstawiane moje zdjęcia.
Rok 2016 był dla mnie dobrym rokiem, w którym mogłam sprawdzić się w kilku  dziedzinach fotografii. Oby 2017 miał ze sobą jeszcze więcej tak wspaniałych ludzi, z którymi współpracowałam oraz jeszcze więcej sesji.


1 komentarz: