czwartek, 30 marca 2017

Powrót, wstęp do BnW

Dawno mnie nie było, ale staram się nadrobić zaległości zdjęciowe. Myślę, że teraz będę miała wystarczająco dużo czasu, aby realizować swój "projekt", który powstawał w mojej głowie dość długo.



Projekt BnW 
To moje małe fotograficzne marzenie. Odkąd pamiętam uwielbiam zdjęcia w czerni i bieli, czasem bardzo przypominające zdjęcia analogowe. Dlatego od pewnego czasu zaczęłam myśleć nad stworzeniem czegoś takie jak Projekt BnW, może nawet stworzę oddzielną stronę (w stylu  bardziej albumu, portfolio) lub fanpage na facebooku, a może to i to. Zaczynam powoli realizować ten cel wykonując różne zdjęcia b&w, czego próbkę możecie zobaczyć tutaj.



Oczywiście zdjęć w kolorze nie porzucę. :)
Dlatego właśnie mam na celu stworzenie oddzielnego fp/strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz